سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید تقویم رومیزی | بررسی تمام نکات و اقدامات لازم برای آن

 

تقویم رومیزی یکی از پرکاربردی‌ترین وسیله‌ها چه در محل کار و چه در خانه است. تقویم رومیزی برای بیشتر ما حکم یک برنامه ریز را دارد. معمولا ما بر روی صفحات تقویم رومیزی تاریخ چک، تاریخ تولد، بعضی از قرارهای مهم و ... را یاداشت می‌کنیم. خلاصه که تقویم رومیزی هم مانند سررسید و سالنامه چه برای زن خانه دار چه برای دانش آموز و دکتر و مهندس یکی از وسیله‌های مهم و ضروری است که حتما باید داشته باشیم. حالا می‌خواهیم شما را با تولید تقویم رومیزی و بررسی تمام نکات و اقدامات لازم برای آن آشنا کنیم پس از شما دعوت می‌کنم همراه ما باشید.

مراحل تولید تقویم رومیزی

تقویم رومیزی هم مانند تمام وسیله‌ها از جمله سررسید، سالنامه و ست مدیریتی باید مراحلی طی شود تا تولید شود. در ادامه تمام جزئیاتی که مربوط به تولید تقویم رومیزی می‌شود را آشنا خواهیم کرد.

طراحی قالب تقویم

  • این مرحله به صورت دلبخواهی است و شما می‌توانید از قالب‌های آماده و لایه باز استفاده کنید. واحد سالنامه گاموت در مجله خود کلی قالب‌های آماده و لایه باز برای تقویم رومیزی 1404، سررسید 1404، ست مدیریتی 1404 و ... دارد که با مراجعه به مجله گاموت می‌توانید به همه آنها دسترسی داشته باشید.

شخصی سازی قالب

  • می‌توان قالب‌های آماده را بر اساس نیاز و سفارشی سازی مشتری شخصی سازی کنید. همچنین در طراحی تقویم رومیزی خود هم از رنگ سازمانی کسب و کارتان استفاده کنید.

اضافه کردن لوگو و شعار تبلیغاتی

  • در تقویم رومیزی خود می‌توانید از عناصر کسب و کارتان مانند لوگو، آرم تبلیغاتی، شعارهای تبلیغاتی، تصاویر مربوط به کسب و کارتان و ... استفاده کنید. این تصاویر برند و نام تجاری شما را تبلیغ می‌کنند.

قرار دادن اطلاعات مورد نیاز افراد

  • شما می‌توانید از اطلاعات مورد نیاز افراد برای جذب مخاطب استفاده کنید. این اطلاعات می‌تواند حقایق جالب و خواندنی، چیستان، اشعار، سخنان بزرگان، ضرب المثل و ... باشد.

انتخاب جنس کاغذ تقویم رومیزی

  • تقویم رومیزی شما باید 12 برگ و یک آستر بدرقه داشته باشد که در مجموع 13 برگ می‌شود. برای تولید تقویم رومیزی باید از کاغذی استفاده شود که کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد.

انتخاب پایه تقویم رومیزی

  • معمولا تقویم رومیزی شما می‌تواند یک پایه سخت و یک پایه غیر سخت داشته باشد. پایه سخت همانطور که از نامش پیداست مقاومت بالایی دارد و پایه غیر سخت مقاومت پایین و نسبت به پایه سخت قیمت مناسبتری دارد.

انتخاب فنر اتصال

  • فنر مناسب و مقاوم یکی از فاکتورهای مهم برای ماندگاری تقویم رومیزی است. بهتر است در سفارش تقویم رومیزی خود از فنر دوبل استفاده کنید.